Recommended Posts

Hallo mede trippers.

Weer een vraag van de beginnende psychonaut. :mrgreen:

Vorige week had ik mijn eerste truffels geprobeerd (Psilocybe Atlantis) 15gr. Op dat moment was er 2 sitters aanwezig die behoorlijk ervaring hebben met zowel soft en hard drugs. Persoonlijk rook ik geen sigaret, wiet, hasj of andere soft/hard drug, dus de truffels waren nieuw en spannend voor mij.

Vrijdag 3 mei 2013 ging ik 7.5gram gewoon opeten. smaak was zo erg vies dat ik dit met cola weg spoelde.

Na ongeveer 10-minuten kwam alles weer eruit puur door de smaak en misselijkheid. Had twee uur van te voren niks gegeten.ik vond het erg jammer want ik had het idee dat er niks met me zou gebeuren omdat alles eruit kwam.

Had een uurtje gewacht en voelde inderdaad helemaal niks. Weg gegooid geld was het voor mij :(

Hierna ging ik de overige truffels opeten met honing. Dit deed ik door een klein lepeltje honing bij te voegen. Dit ging tien keer makkelijker dan voorheen. ik was erg blij dat ik dit keer niet misselijk was of braakneigingen had. Ook hierna voelde ik amper wat. ik was wel heel licht stoned en had heel even een lach kick om stomme onderdelen die op dat moment aanwezig waren, zoals: vaas, beker, tafel, gordijnen. Sfeer was erg gezellig, er was muziek, snacks, drank, games voor de ps3 :)

Ik wil zeker in mijn leven tenminste één keer kunnen hallucineren, want dit staat op mijn task list :D

Aanstaande vrijdag 10 mei 2013 ga ik nog een poging wagen, maar eerst heb ik wat enkele tips en advies van ervaren psychonauten nodig.

Een aantal vragen:

1. Kan ik wel met cola weg spoelen en daarna Cola blijven drinken?

2. Moest ik langer dan 2 uur wachten?

3. Kan de truffels wel met honing samen?

4. Als ik de truffels in een thee doe met smaakje, moet ik dan de truffels als nog opeten die in mijn thee zitten?

5. Wat kan ik het beste doen tegen misselijkheid op dat moment?

6. Als ik de truffels heel langzaam in neem zijn de werkingen dan het zelfde?

Alvast bedankt voor de antwoorden en het lezen van mijn verhaaltje, als mijn trip een succes word dan ga ik een verhaaltje zetten hier op het forum. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Keihard te laat, sorry.. (Tenminste, heb je afgelopen vrijdag getript?)

1. Dat kan geen kwaad. Er zijn verhalen dat suikers een trip kunnen remmen, maar daar is niks van waar.

2. Voor de werking is het beter om te zorgen dat je een zo leeg mogelijke maag hebt, dan kunnen de truffels sneller worden opgenomen door je lichaam. Dus wat dat betreft, hoe langer hoe beter. Mocht je toch iets willen eten, neem dan iets licht verteerbaars.

3. Ja, dat kan :) Persoonlijk kreeg ik daar juist buikpijn van, maar dat kan aan mij liggen.

4. Als je de truffels goed laat trekken, 10-15 minuten, dan hoeft je de overgebleven truffels in principe niet meer op te eten. Mocht je het idee hebben dat de trip te flauw is, dan kan je dat natuurlijk alsnog doen.

5. Rustig gaan zitten en proberen aan iets anders te denken, vaak gaat de misselijkheid weg zodra de trip begint.

6. Ik denk dat dat niet heel veel gaat uitmaken, misschien als je het spreid over een hele lange tijd, maar dan kan dat ook weer invloed hebben op de uiteindelijke trip.

Je kunt de truffels ook fijn snijden en dan door een kopje soep mengen. Zo vallen de truffels niet rauw op je maag en verklein je de kans op misselijkheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helaas kreeg ik niet op tijd een reactie, omdat ik erg nieuw ben met de truffels was ik nogal zenuwachtig. Dus ging ik netjes afwachten tot ik meer informatie kreeg, als het me te lang zou duren zou ik een privé bericht sturen naar een ervaren persoon of naar de smartshop gaan voor meer informatie.

Zo heel erg laat ben je ook weer niet hoor. Het gaat om een uitstel van 1 week, daar kan ik nog wel mee leven.

Bedankt voor de antwoorden en tips Gonzo

Aanstaande vrijdag 17 Mei 2013 ga ik de truffels nemen. De Dag er na ga ik gelijk een trip report plaatsen!

Persoonlijk ga ik dit keer thee maken en de truffels ongeveer 15 minuten in laten trekken, ben erg benieuwd :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn vrienden zweren er bij dat je die dingen met chips moet eten, het liefst chips met een hele sterke smaak. Ik, daaraantegen, word altijd misselijk juist als ik die truffels combineer met iets anders dan water.

Succes morgen, en veel plezier!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden