• 0

Verkeerde vermelding bij bestelling


Jackanape

Vraag

Hoi!

Eerder deze week heb ik deze fantastische website ontdekt en na veel over truffels te lezen heb ik besloten om er toch maar te kopen. Meteen 3 potjes tampanensis besteld omdat ik het met wat vrienden wil doen (dacht eerst 2 te bestellen maar aangezien een derde potje slechts €2 meer was, kocht ik dat er maar bij). Ik heb gekozen om te betalen via overschrijving en heb het gisteren dan ook gedaan.

Het probleem is nu dat ik niet mijn bestelnummer heb vermeld bij mijn overschrijving, had ik te laat gelezen. :roll: Ik heb gewoon geschreven wat ik heb besteld... Het geld is nu wel van mijn rekening maar op mijn account staat nog steeds dat ze wachten op mijn betaling.

Weet iemand of dit een groot probleem is en of dit voor veel vertraging zou zorgen in de bestelling? Ik had ze eigenlijk tegen donderdag verwacht...Help! :(

Link naar bericht
Deel via andere websites

2 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Het beste wat je kunt doen is even een mailtje sturen via het contact formulier en daarin het rekeningnummer waarvandaan de overschrijving is gedaan vermelden, dan gaat het helemaal goed komen.

Het komt vaker voor dat geen bestelnummer is vermeld bij overschrijvingen, maar doorgaans kunnen deze toch aan een bestelling worden gekoppeld via de naam van de bankrekeninghouder.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden