• 0

Truffels genomen maar er gebeurde niks!?


nickbuunen

Vraag

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje aan jullie. Ik heb namelijk 3 keer truffels gedaan waarvan ik 2 keer de mooiste ervaringen van mijn leven heb gehad. 

Ik heb afgelopen week op vakantie een bakje truffels meegenomen.
We hadden de Mothers Finest, deze bleken namelijk heel erg sterk te zijn. Een paar dagen voordat we op vakantie gingen hadden we ze gekocht bij Magic Moments in Den Bosch en we hebben ze direct in de vriezer gelegd en ook op vakantie in de koelkast bewaard. Toen het eenmaal zover was hadden we al een paar dagen erg veel alcohol genuttigd, misschien dat dat iets met het probleem te maken kan hebben?

Het was ongeveer 18:00 uur en we hadden om 14 uur nog een beetje gegeten maar ik vond dat het wel tijd was om ze te pakken zodat we daarna misschien nog wel konden gaan stappen. 
Ongeveer een uur na inname is de vriend van mij in slaap gevallen omdat hij al best moe was en ik heb verder ook helemaal niks gemerkt. Ik bleef helemaal 100% helder en snap er nog steeds niks van.
Hoe kun je een uur na inname nog in slaap vallen en niks merken? Normaal gesproken kan ik na een uur niet meer slapen want dan zit ik helemaal in de trip?
Dit zijn nog steeds vragen die voor mij nog onbeantwoord zijn dus vraag ik het aan jullie.

Waar kan dit aan gelegen hebben? Hadden we misschien neppe truffels waar geen psilocybine in zat?

 

Groeten,
Nick Buunen

Link naar bericht
Deel via andere websites

3 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Heb je qua eten, bewaren etc. iets anders gedaan dan bij je vorige trips? Ik vermoed dat het invriezen de oorzaak was, weet niet hoe lang ze in de vriezen hebben gelegen, maar heb al van meerdere mensen gehoord dat truffels daarna niet meer werken zoals het hoort.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Heb je qua eten, bewaren etc. iets anders gedaan dan bij je vorige trips? Ik vermoed dat het invriezen de oorzaak was, weet niet hoe lang ze in de vriezen hebben gelegen, maar heb al van meerdere mensen gehoord dat truffels daarna niet meer werken zoals het hoort.

We hebben ze een paar dagen in de vriezer laten liggen. Kan ik ze dus beter bewaren in bijvoorbeeld de koelkast? En de vorige keren had ik niet gegeten. Dat was misschien een verschil. Wel hebben we ze de vorige keer ook in de vriezer gelegd. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Invriezen doet inderdaad meer kwaad dan goed, een korte tijd invriezen lijkt in sommige gevallen goed te gaan, maar dan is de koelkast eigenlijk een betere optie. Als het gaat om langer bewaren kun je de truffels beter drogen.

 

Het zou kunnen dat het verlies van potentie een andere oorzaak heeft, oudere truffels, te lang buiten de koelkast bewaard etc. Maar in dit geval lijkt invriezen de meest voor de hand liggende dader.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden