Recommended Posts

Ik heb nu al 2 keer truffels gedaan met een goede vriend van mij.

Binnenkort is er een snoeihard drum n bass feest waar ik al een keer eerder ben geweest en ik vroeg me af of truffels te combineren is met een drum n bass feestje.

Ik ben niet van plan om Xtc of iets dergelijks te nemen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb wel eens gehoord van mensen die LSD nemen op feestjes, dus truffels zullen denk ik ook wel kunnen. Maar ik raad aan om eerst nog wat meer ervaring op te doen met truffels. Al zou een D&B feestje gezien de locaties van jouw vorige trips op zich niet zo'n probleem moeten zijn denk ik. En als je het doet zou ik een wat lagere dosis nemen, bv 5 tot 7,5 gram Atlantis. Als je aan amfetamines kan komen zou ik aanraden om daarvan een beetje mee te nemen, zodat je relatief eenvoudig uit de trip kan komen als het niet goed gaat. Qua muziek zou D&B op zich ook wel kunnen, persoonlijk vind ik wat rustigere muziek wat fijner, maar ik heb ook wel eens getript met hardstyle. Hou er rekening mee dat agressievere muziek kan zorgen voor een wat duistere trip. Ik neem aan dat je niet alleen naar dat feest gaat, iemand bij je hebben die in kan grijpen als het mis gaat is zeker aan te raden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het wordt idd afgeraden, maar als je op school hebt getript en een keer tijdens een trip naar een bioscoop bent geweest zonder bad te gaan kun je denk ik wel wat hebben. Maar het is moeilijk te zeggen, de ene keer is een trip heviger dan een andere keer. Welke soort en hoeveel had je de andere keren op? 

 

Ik vind X of pep of een research chemical met een soortgelijke werking (bv 4-FA) meer aan te raden voor een feestje (of of dus, niet combineren). Lekker genieten en je houdt gewoon controle (in tegenstelling tot alcohol). Als je iets wilt voor het hele feest + afterparty zijn amfetamines meer aan te raden dan X

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden