Leuke avond met mijn vriendin en 2 vrienden


Recommended Posts

Dit is mijn eerste tripreport, dus het zal allemaal niet perfect zijn

Ik had het even nodig om alles van me af te typen, en had zoiets van agjaa waarom dan ook maar niet online andere laten meegenieten. :mrgreen:

Waar/ mijn appartementje

Wie/ Ik, mijn vriendin, 2 vrienden (mike&steve)

Wat/ ik, mijn vriendin en Mike ieder 10gr atlantis, Steve 10gr dragon dynamites

Een aantal jaar geleden heb ik mijn eerste ervaring gehad, maar ik wist niet goed meer wat ik kon/moest verwachten.

Steve had het wat recenter ook al eerder gedaan

Mike en mijn vriendin deden het voor het eerst

Een tijdje geleden toen wij 4 bij elkaar waren hebben we een avond gepland om truffels te doen, Steve en ik hadden er weer eens zin in en mijn vriendin en Mike waren er nieuwsgierig na

Na een week met wat spanning te lopen was eindelijk de vrijdagavond die we gepland hadden aangebroken.

Een goede voorbereiding getroffen, dextro drankjes in huis gehaald, een goa mix gedownload (waar mijn vriendin de week er voor totaal niets aan vond) een matrasje in de huiskamer gelegd, de deurbel afgesloten en telefoons op stil gezet

rond 19:00 waren Steve en Mike al even bij ons en besloten we de truffels te nuttigen. Ik en mijn vriendin hadden de truffels klein gesneden en in een yoghurtje gedaan, Mike en Steve aten ze zo op. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze op wat boertjes erna bijna niet geproefd heb.

Toen iedereen de truffels op had heb ik de goa mix aangezet met de bewegende screensaver van windows media player op groot scherm.

Al snel waren ik en steve opzoek of we al wat zagen en of merkten. Ik merkte ineens op dat een punt van het rolgordijn wat dicht was na voren leek te staan, toen ik dit vertelde aan de rest moest iedereen hard lachen want de punt kwam daadwerkelijk na voren omdat er een vaasje achter stond.

Ik en Steve gingen lekker op de bank hangen en na het scherm kijken, al gauw trokken de schaduwen achter het scherm de aandacht van mij en Steve. Als we op het scherm bleven focussen was het net of in onze ooghoeken de hele kamer veranderde in een oud romeins gebouw, maar keken we van het scherm vandaan was het ook weg. Ineens begint mijn vriendin vreselijk hard te lachen om dat ik en Steve al spacend in de bank lagen, ze vond vrijwel alles grappig toen. op dat moment was ik echt kwaad op haar, en besefte dat ik me niet te veel op haar moest focussen omdat mijn trip anders wel eens verpest kon worden. Toen ze uiteindelijk stopte met lachen was alles weer goed. Mike daar integen voelde er nog niets van.

Opeens veranderde er iets in de kamer, heel de sfeer was anders, al gauw kwamen ik en Steve erachter dat mijn vriendin het licht in de keuken had aangedaan. Toen we dat wisten was het goed. Na enkele minuten naar het scherm gestaard te hebben komt mijn vriendin terug van de wc en vertelde dat ze erg bang werd op de wc en dat de muren op haar afkwamen. Ik ben toen ook even na de wc gelopen maar er gebeurde bij mij niet heel veel.

Toen ik terug kwam van de wc zat mijn vriendin op het matrasje voor zich uit het raam te staren, ik en steve keken elkaar aan en hebben elkaar met een blik verteld dat het bij mijn vriendin nu ook goed begon.

Mike voelde zich alleen wat raar maar het wou niet echt doorzetten en daar baalde hij stevig van, ik heb toen voor hem een jointje gedraaid zodat dat misschien wat helpte.

Ik ben toen op het matrasje gaan liggen en ben naar het scherm gaan kijken en genieten van de muziek. Wat mij erg opviel was dat ik overal waar ik na keek de trip ingezogen kon worden als ik het wou. Tijdens het trippen werd Mike enorm melig en hyper, heeft meerdere keren in een korte tijd gezegd: het lijkt wel of ik mdma op heb. Ik vond op dat moment dat Mike op een totaal andere wereld zat als ik, ik probeerde hem dat ook uit te leggen maar het klonk voor hem nogal raar. Ik kon zo opgezogen worden in zijn melige wereldje, maar dat wou ik niet. ik wou lekker rustig in "stilte" trippen. Wat erg fijn was was dat ik wanneer ik wou een "pauze" in kon lassen in mijn trip, even opstaan, sigaretje of jointje roken, even wat drinken. Ik heb voor Mike ook nog thee gemaakt van 5gr Dragon Dynamites omdat hij erg baalde dat hij niet de trip had die wij hadden. Na de thee werd hij ook wat rustiger en begon lekker te genieten. Mijn vriendin zat nog starend voor het raam en herhaalde regelmatig dat ze erg blij was dat ze mee gedaan had, af en toe begonnen haar ogen te tranen, maar voelde zich erg goed. Op een begeven moment was de Goa mix afgelopen en schrok iedereen "wakker". Toen pas besefte iedereen hoe onbewust belangrijk die muziek voor iedereen is geweest, zelfs mijn vriendin vond het gewoon perfecte muziek terwijl ze het eerder die week totaal niet kon waarderen. De mix heb ik toen gewoon opnieuw aangezet en ging iedereen weer lekker in zijn trip. Steve liep even rond en keek uit het raam en zag een stukje verder arabieren bij de bushalte staan. Er stonden ook daadwerkelijk mannen met kleden om hun hoofd etc bij de bushalte. Ik vond het op dat moment wel erg vreemd dat hij na de mensen in de buitenwereld keek en daar mee bezig kon zijn. Opeens viel mijn oog op een pen en papier wat we klaar hadden gelegd voor het geval dat. Ik ben toen met pen en papier op het matrasje gaan liggen en mijn pols gewoon zijn gang laten gaan, wat erg fijn voelde al werd het nog zon rare tekening. Mijn vriendin heeft later ook nog wat tekeningen gemaakt van hoe ze zich toen voelde.

Helaas komt aan alles weer een eind, rond 23:30 kwamen we allemaal weer wat terug op aarde. Nog even bijgekletst over de trip en een enorme schaal Doner besteld omdat de vreselijke honger hadden. De telefonische bestelling heeft mijn vriendin gedaan, ik vond dat nog ff iets te raar om met iemand te praten die de avond waarschijnlijk niet als ons beleefd had. ik realiseerde me dat ik de bel nog terug moest aansluiten wat een enorme opgaaf was aangezien het een ouderwetse drukbel was met een piepklein veertje wat ik ergens aan moest haken. Toen we allemaal genoeg gegeten hadden zijn Steve en Mike na huis gegaan en wij na nog een jointje te hebben gerookt na bed gegaan.

Het trip avondje heeft me echt enorm goed gedaan. Mijn hoofd was weer gewoon even leeg van alle drukte en drukke gedachten die ik onbewust in me had. Ook ben ik weer een stuk beter en vaster gaan slapen en ben veel meer ontspannen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden