First Time Trip Report


Recommended Posts

Hallo

Bij deze zal ik mijn eerste trip die al weer een hele tijd geleden is met jullie delen.

Einde augustus (2011) vorige zomer heb ik voor het eerst truffels gebruikt samen met 2 vrienden die allebei al 3 tot 4 ervaringen hadden met truffels. (We smoken wel allemaal langer) Ik noem ze even dude 1 en 2 om het verhaal te maken. Dude 1 belde mij uit mijn bed en vroeg of ik vanmiddag truffels wou ''doen'' en dat ze nu in Utrecht waren en op weg waren naar de smartshop. Ik vond het wereldje van het trippen maar eng klinken dus ik wees het aanbod af en ik zij dat ik wel mee ging maar dan gewoon lekker blowen..

12:00

Dude 1 en 2 komen terug met de trein en we gaan even naar de supermarkt drinken kopen. We moesten tonic hebben voor de minder aangename smaak van de truffels. Dude 1 en 2 waren maar net terug maar de nieuwsgierige ik vroeg of ik toch ook kon ''meedoen'' en dit vonden zij best dus zijn me met wat flessen water (25 graden die dag) en flesje tonic en een pakje fruitkauwgom naar een recreatiebos/park gefietst. We zijn daar een wandelpaadje afgelopen en zijn aan een picnic tafel gaan zitten. Daar hebben we 30 gram Tampenensis in drieen gedeeld (in van die wegwerp koffie bekertjes). Dude 1 vertelde dat het zo ranzig is dat je moet kokhalzen maar dude 2 zij het valt wel mee en dat het goed komt. Na uiteindelijk 5-8 minuten flink doorkauwen kon mijn kaak gewoon niet meer (ik nam het behoorlijk serieus) dus dat leek me wel genoeg. Vriend 1 moest kokhalzen maar ik zelf vond het allemaal wel meevallen en zeker met tonic en fruitkauwgom niks aan het handje. Dude 1 en 2 zeiden dat het opnemen van de actieve stoffen een half uurtje tot 3 kwartier kan duren dus hebben we de tas gepakt en zijn we wat verder het bos in gegaan naar een relaxed grasveldje met een bankje gelopen. Het eerste wat ik dus na ongeveer 20 minutjes begon te merken is een (sorry voor mijn nogal stoner uitleg) high die zwaarder en zwaarder word. na 10 minuutjes lopen waren we aangekomen bij het bankje en we keken uit op een groot veld met allemaal struiken met veel buien en paarse bloemetjes.

14:00

Na nog een half uurtje (50+- minuutjes na inname) begonnen objecten te verdraaien en alles was uuuh ja.. lekker zacht. Het mooiste wat me is bijgebleven (het is ook weer bijna een jaar geleden) is dat je een bredere bosweg afkeek en de bomen die aan beide kanten langs de weg stonden die krulden naar beneden met hun toppen draaide ze naar binnen zegmaar.

Toen we een tijdje in het gras lagen kwam dude 1 op het idee om een joint te draaien maar wij hadden net het hoogtepunt bereikt en het hele tijdsbesef was compleet verdwenen wat echt heerlijk was. Dude 1 zou dus een joint gaan draaien maar we ondertussen hielden we ons bezig met de ooo zo groene omgeving. Na nog een tijdje gezeten te hebben zegt dude 1 opeens: huh ik heb een joint gedraaid.. Wij waren zo gefocust op andere objecten dat dude 1 zonder dat hij het zelf door had een joint gedraaid. Na geblowt te hebben kreeg de trip weer een soort boost maar niet op de manier van de ups en downs van de trip. We kregen allemaal meer een soort warm gevoel en euforie terwijl dit nog niet echt was voorgekomen voordat we geblowt hadden.

We hebben nog een stuk gelopen en we merkten gauw genoeg wanner de effecten afname. toen alles weer ''zoals gewoon'' was zijn we allen naar huis gefietst.

Dit was mijn eerste ervaring met truffels (Misschien een wat onvolledig report maar het is al een hele tijd terug) en heb het ondertussen nog vele keren gedaan (besteld bij magic-truffels want de smartshop is zo duur) en wil zeer binnenkort de Hollandia proberen.

Matthijs

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nice :D Heb je de keren daarna ook buiten getript? Heb gisteren voor het eerst in de natuur getript (trip reportje volgt waarschijnlijk dit weekend), en vond het echt een stuk minder intens qua hallucinaties en "geestverruiming" dan de keren dat ik binnen getript heb.

Een blowtje tijdens het trippen lijkt me ook heel relaxed, heb het gevoel dat een gewone sigaret al een extra dingetje geeft, dus dat kan alleen maar leuker worden.. Balen dat ik daar pas achter kom nu die verdomde wietpas hier is ingevoerd :(

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden