Het einde van de Maya kalender tot de minuut nauwkeurig


Recommended Posts

http://www.timeanddate.com/countdown/generic?iso=20121221T1111&p0=136

12:11 21 december.

Dat houdt in dat ik iig om 10:11 een hoge dosis psilocybene moet eten. Aneros/KSMO om 8:11 zodat het effect van de cannabis/orgasme rond 10:11 op zijn hoogtepunt zit met nog een half uur om het orgasme reflex te versterken.

Kortom, dat wordt ongeveer 6:11 opstaan waarbij ik mezelf op een flinke ontbijt ga trakteren.

Ik heb alvast 45 gram Atlantis besteld. De laatste keer dat ik 30 gram nam kwam ik op een angstaanjagende wijze in een andere dimensie terecht. Ik denk dat 'de dood' ook een andere dimensie is, de reden waarom we er geen herinnering aan hebben. Omdat het zo anders is van deze dat je het niet kan onthouden. Mocht het de einde der tijden zijn dan zit ik al klaarkomende in een andere dimensie en blijft mijn bewustzijn in die psychedelische wereld. Zo niet, keer ik terug met nog verder gerekte gedachten(verruimde bewustzijn).

Ik kijk nu al uit. Jammer alleen dat het in de ochtend/middag is, maar een goede voorbereiding is het halve werk

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eigenlijk had ik 3 porties besteld omdat die extra 15 gram qua €'s niet zoveel toevoegt. Ik weet niet precies hoeveel ik ga nemen.Ben nog niet helemaal overtuigd dat ik met die zgn orgasme reflex de badtrip volledig tot het verleden behoort. Eigenlijk zou het mi niet zoveel uit moeten maken zoals ik het zie, eigenlijk hoe meer hoe beter. Maar aangezien ik al een ervaring heb met 30 gram is het waarschijnlijker dat ik 30 gram ga nemen zodat ik vergelijkingsmateriaal heb.

Als ik deze keer niet in een andere dimensie kom dan zijn geluidsfrequenties(brainwaves)daar misschien van invloed op, en mocht dat zo zijn, dan wordt het heeeel interessant

Link naar bericht
Deel via andere websites

45 gram truffels inmiddels binnen, phew, begon me al zorgen te maken.

Ik denk dat 45 gram in principe ook mogelijk moet zijn, probleem is dat ik gisteren voor het laatst hasj heb gegeten. Een stelregel bij de combinatie hasj+Aneros(of ksmo) is: hoe langer je geen hasj(of WIET uiteraard) hebt gebruikt, hoe sterker het effect en de orgasme. Kortom je zou het elke dag kunnen doen en alhoewel het heel lekker blijft, het zal dan niet lijden tot de Super O's die je nodig hebt om echt zeker te zijn dat je een goeie trip gaat krijgen.

Mijn probleem is ook een beetje dat ik in een flat woon en buren heb, als ik een maand of 2 wacht met hasj eten dan heb ik zeker weten een Super O die 6 uur lang(en vaak met na-ebben dagen erna) heel intens is, maar juist die intensiteit is moeilijk in te houden te midden van buren. Van een mannelijke man verwachten mensen niet dat je 6 uur lang gillend klaarkomt.

Vandaar...om de week/2 weken zal de intensiteit voldoende zijn om met een goed gevoel de trip in te gaan zonder dat het zo lekker en intens is dat je het liefst alleen maar klaarkomt.

Nu helaas nog maar iets meer dan 3 dagen, maar met een grotere dosis(>1,5gram?) moet een Super O mogelijk zijn.

Indien geen Super O;15 gram Atlantis

Wel Super O iig 30 gram en afhankelijk van de intensiteit 5 10 a 15 gram meer, al verwacht ik met slechts een intermezzo van 4 dagen geen intense Super O

Als ik er na 21.12 nog ben dan ga ik zeker een maandje clean zijn en me dan volledig voorbereiden op een 45 gram trip Super O, eerst met vrolijke muziek en als dat vlekkeloos verloopt, de maand erna experimenteren met de brainwave generator en wellicht dat er dan echt baanbrekende dingen gebeuren.

Sowieso is klaarkomen terwijl je bewustzijn los van je lichaam is gekomen en ergens anders aan vast heeft gemaakt ook heel raar, maar met de juiste mindstate(door het klaarkomen) in een andere dimensie, dat lijkt mij echt iets heel bijzonders.

21/12 my ass, let's tango!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Niet....werd die dag om 4:00 wakker en veel te moe om te trippen, het werd dus 'maar' een Super O. Heb dus nog 3 zakjes. Bewaar iig 2 zakjes voor 27/1 dan is het volle maan( altijd raak voor weird shit) en tevens verjaardag van de schrijver van Alice in Wonderland. Misschien over 2 weken alvast 1 zakje nemen als voorproef.

Ik had niet echt het einde van de wereld verwacht, maar ik had toch iets verwacht van 21/12, ik ben iig blij dat ik flexibel genoeg was om niet te nemen

Link naar bericht
Deel via andere websites
en tevens verjaardag van de schrijver van Alice in Wonderland

Charles Dodgson for the win! Dat je verdorie weet wanneer hij jarig is :D

Het zal je gebeuren, als die fruitloops gelijk hadden gekregen en er zou een ruimteschip zijn langsgekomen om de chosen few op te halen.. Lig je daar al trippend naar de mooie lichtjes te kijken...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het zal je gebeuren, als die fruitloops gelijk hadden gekregen en er zou een ruimteschip zijn langsgekomen om de chosen few op te halen.. Lig je daar al trippend naar de mooie lichtjes te kijken...

Als die quantumfysica mongols gelijkhhebben dan ligt de uitslag van het experiment bij de observerende partij. Kortom, het kan zijn dat zoiets was gebeurd bij 2 zakjes en het einde der tijden bij 3.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden