• 0

Niet eten voor de truffels, echt nodig?


Sanne

Vraag

Vanavond ga ik voor het eerst truffels gebruiken. Het plan was dat vrienden van me eerst hier kwamen eten, dan een uurtje of 4 niets eten en dan de truffels nemen. Nu hebben m'n vrienden wat vertraging waardoor ze hier pas rond 8 uur zijn en we dan pas gaan eten. Nu zou je misschien zeggen; eet nu ff een broodje en skip het avondeten. Maar dat vind ik zonde, ik heb namelijk van alles in huis gehaald, alles al gesneden enz. Om 12 a 1 uur de truffels pas nemen vind ik erg laat worden. Ik vroeg me af of 2 a 3 uur niet voldoende is? Ik begreep vooral dat de kans op overgeven groter is en dat de kans groter is dat het niet werkt. Overgeven zal vervelend zijn, dat het niet zal werken betwijfel ik omdat we niets gewend zijn, het is de 1e keer.. Als de 4 uur nou echt wel nodig zijn dan wordt het wat later en is dat zo, maar liever wat eerder. Dus mijn concrete vaag: is het echt heel belangrijk om die 4 uur er tussen te laten?

Link naar bericht
Deel via andere websites

2 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Waarschijnlijk te laat.. De 4 uur is uiteraard geen keiharde limiet, en de snelheid van iemand's spijsvertering verschilt ook van persoon tot persoon. Op een lege maag worden de truffels sneller door je lichaam opgenomen, dus een iets vollere maag kan invloed hebben op de effecten. Weet ook niet hoe zwaar de maaltijd is, maar ik vermoed dat een tussentijd van een kleine 3 uur wel voldoende zal zijn. Al ligt dat natuurlijk ook aan de dosering.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

We hadden ze inderdaad al ingenomen, maar alsnog bedankt, goed om te weten voor de volgende keer! Uiteindelijk vloog de tijd en zat er toch wel een uurtje of 4 tussen voordat we ze hadden ingenomen (alhoewel 1 vriendin en ik een halfuurtje van tevoren wel een minikrentebolletje op hadden) en we hebben genoeg effecten gehad, ik heb een verslagje online gezet van hoe het was. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden