Tv kijken werkt de trip tegen?


Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Ik heb nu 2-maal truffels gebruikt, beide keren Psylocybe Atlantis. Beide keren op mijn kamer gedaan samen met mijn vriendin. De eerste keer begonnen we allebei met een half zakje en later nog een half. De tweede keer begonnen we allebei met een heel zakje en later nog een half zakje. Opvallend is dat de 2e keer beduidend minder intens was. 

 

Wat mij vooral erg opviel is hoe afleidend tv kijken was. We begonnen met een simpele komedie (American Pie:Reunion), maar na bijna anderhalf uur voelde we nog vrijwel niets. Pas toen ik ging wegkijken van de tv merkte ik dat dingen veranderen en merkte ik pas echt wat van de trip. Zodra ik weer naar de tv keek verdween dit gevoel bijna volledig weer. Later de tv uitgezet en toen begon de trip pas te werken, maar nog steeds verre van intens.

 

Mijn vraag is: is het algemeen bekend dat tv kijken afleid of is dat onzin? Ik en mijn vriendin zijn namelijk veel meer van het tv kijken dan van het muziek luisteren tijdens het gebruiken van truffels.

 

We gebruiken heel af en toe ook een thc bonbon van de coffeeshop en dan werkt de tv juist bevorderlijk voor het trippen en krijgen we allebei enorme lachbuien.

 

Alvast erg bedankt voor de reacties en wellicht zijn de antwoorden ook voor anderen interessant!

 

Greetingz,

 

:mrgreen:

Link naar bericht
Deel via andere websites

TV kijken werkt idd afleidend, tijdens mijn trips heb ik soms tv gekeken en soms niet en de keren dat ik niet keek ging ik wel dieper. Als je toch tv wilt kijken is het aan te raden om het geluid van de tv uit te zetten en muziek op te zetten. Als je graag iets wilt kijken, is het aan te raden om iets te kijken wat goed bij een trip past, bijvoorbeeld een concert van Shpongle. 

 

Hoeveel tijd zat er eigenlijk tussen die twee trips? Als er te weinig tijd tussen twee trips zit, krijg je last van tolerantie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb inderdaad hetzelfde, denk dat je je op zo'n moment teveel probeert te focussen op het volgen van de tv, waardoor de effecten maar de achtergrond worden gedrukt. Ik kijk nooit TV tijdens een trip, maar soms kan het wel handig zijn; toen een van m'n eerste trips op paddo's een beetje de verkeerde kant op ging was TV kijken een goede afleiding om m'n hoofd weer enigszins op de rails te krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, dat merkte ik ook echt heel erg. Wat je zegt, dat je je probeert te focussen, dat kan de trip wellicht tegenwerken. Volgende keer ga ik het proberen met de tv uit, kijken hoe dat gaat. Een vriend van me heeft het ook een paar keer gedaan en die had totaal geen last van de tv. Wellicht dat het het ook voor iedereen individueel verschillend is.

 

Tussen de 1e en 2e trip zat ongeveer 3 weken denk ik. Tolerantie kan hier wel een rol hebben gespeeld ja. Ik lees ook dat het verstandig is er minimaal een maand tussen te houden, het liefst 2.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden