Newton

DMT

Recommended Posts

Wil heel graag eens DMT proberen, vooral het 'andere dimensie' verhaal spreekt me heel erg aan en dat komt o.a. weer weg bij interesse voor alles wat buitenaards is. Ik denk ECHT dat DMT, mede door de achtergrond, een sleutel naar een andere wereld is, een wereld van verlichting, van liefde, van bewustzijn. Het idee is in ieder geval prachtig en ga het zeker ook eens uitproberen :).

+1 Als ik ooit een keer die kans krijg, ga ik ervoor, no matter what!

Enneh, Hint hint indeed ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vorige week zelf me eigen dmt geëxtraheerd, ik ga het dit weekend uit proberen.

Ik had tijdje terug al dmt gekocht via via, ik heb die dmt laten testen samen met die van mij. Uit de test verslagen blijkt die van mij veel zuiverder is dan van de andere persoon. De dmt van de andere persoon had hoogstwaarschijnlijk niet de "juiste" nafta gebruikt, denk daarbij aan zippo vloeistof. Het is niet echt een probleem maar ik krijg het liefst zo weinig mogelijk troep binnen. Dus als ik het wat vind maak ik het voortaan zelf. Heb op het moment genoeg voor zo een 30x. Altijd makkelijk als je familie heb die werkt in een test lab/centrum.

Greetz joerie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou, eindelijk iemand gevonden die het heeft. Maar ik schrok heel erg van de prijs. Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar wat kost 'n gemiddelde dosis? Pm mij desnoods als er hier geen prijzen genoemd mogen worden. Ik wil graag weten of ik belazerd word of niet.

Alvast bedankt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden