Recommended Posts

DMT

DMT of DiMethylTryptamine is een natuurlijke stof die je bijna in iedere organisme kan vinden. Het wordt bij mensen aangemaakt in de pijnappelklier in de hersenen. Wanneer je de stof eet/rookt transformeert het je "ego/ziel/zelf" naar een totaal ander medium. Dit heet ook wel "hyperspace".

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dimethyltryptamine

Het eten van DMT lukt niet wanneer er geen MAOi (Monoamine Oxidase Inhibitor) aan wordt toegevoegd. Deze trip kan ongeveer 2-6 uur duren. Bij het roken van DMT is geen MAOi nodig deze trip duurt maximaal 10 minuten.

Deze drug is echter illegaal (ik snap niet waarom eigenlijk) maar is natuurlijk zeer gemakkelijk te extraheren uit bijvoorbeeld de acacia (let op! geen pseudoacacia's), of mimosa hostilis.

Deze drug wordt omschreven als hetmeest heftigste tripmiddel dat er bestaat. Je kan in de trip de meest bizarre dingen tegenkomen zoals elven en andere entiteiten. Na de trip vergeet men meestal een groot gedeelte van de trip omdat het (net als bij dromen) na verloop van tijd vervaagd.

ik je een fantastische documentaire aanraden voor diegenen die niet weten wat dmt is.

"DMT: The Spirit Molecule"

----------------------------------------------------------

Hieronder een hele leuke trip ervaring van uitjebol.nl

----------------------------------------------------------

Ik heb eergister me eerste ervaring ermee gehaden het was sick! ik ben nu nog steeds aan het terugvinden wat ik allemaal gezien heb... ik had voor de 1e keer een full blown experience genomen (70mg voor de zekerheid). De eerste hit was normaal het glas ging langzaam vervormen dus nam ik gauw de 2e hit, en op het moment dat 1 van me vrienden het pijpje afpakte was ik in 1x weg. PATS zo ineens in het midden van het universum en langzaam onderweg terug naar aarde, en naar mate ik dichter naar realiteit kwam werd het steeds enger. ik kroop door een woud en zag de randstadrail paar keer voorbij komen, daarna vloog ik over de duinen en langzamerzeker kwam ik aan het einde van de zogeheten poort trip en dacht ik dat ik op werk was (waar ik diezelfde avond ook eerst was). Ik dacht6 dat ik een psychose uit het niet kreeg want ik wist niet eens in me trip dat ik DMT gebruikt had. En na een paar duizelige rondjes gelopen te hebben werd ik wakker op het bed, al leken mijn vrienden verpakt te zijn in een dikke plastic laag en de dekens van het bed metershoog in de lucht rezen. Toen besefte ik pas dat ik pak en beet 15min ervoor een hit DMT had genomen. ook opmerkelijk genoeg zag ik tijdens de trip enkele hoofden van olifanten met een mensenlichaam eronder, de olifanten waren paars met een korte slurf en grote zwarte alien ogen... LEIP! Ze doken overal uit het niets op.

ga dat spul maar eens regelen, zeker als je LSD een beetje vond tegenvallen omdat dat niet zo hallucinerend is... DMT is alles in 1x zien, te sick! was ook goed van me apropeau voor die paar uur erna (daarna 2e keer gedaan en toen werd ik gekalmeerd door blauwe wezens en staken er ineens duizenden gekleurde draadjes uit mijn lichaam) en lag ik weer op het strand... heeeeeeeel vaag :P

aanrader voor de gedreven psychonaut dit! EN ZEKER NIET voor de random gebruiker die hero in jointjes doet of pas alleen met coke en pillen bezig is geweest... je moet echt weten dat deze heeeeeeeeeeeeel erg ver gaat, je weet niet eens meer wat je bent in die 10 minuten, en je weet ook niet dat je het gerookt hebt of wat je die dag hebt gedaan op het moment dat jij door de DMT poort gaat. kan heel beangstigend zijn dus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hint hint.

Heb hier al een tijdje wat DMT liggen, maar kom er steeds niet aan toe om het te gebruiken. Dat een trip, als je het rookt, maar 10 minuten duurt is een heel groot voordeel, maar ik heb ergens gelezen dat je even out kunt gaan, wat me dan weer wat minder lijkt.

Toch maar eens een sitter regelen want het verhaal hierboven klinkt geweldig :mrgreen:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik snap helemaal wat je bedoelt Peterb. :D

Als je bang bent gebruik dan gewoon 3 mg en begin daar me... Je krijgt dan alleen lichte visuals.

Er zijn mensen die willen niet anders dan door de 'glazen poort'. Maar het hoeft niet. Ga nooit zomaar wat kristal roken zonder dat je de dosering weet, gebruik een mg-weegschaal (meten = weten).

Overigens je moet DMT nooit direct roken (vlam) omdat deze al verdampt bij een temperatuur rond de 50 graden.

De beste manier om DMT te roken zonder teveel warmte of gore smaak is "The Machine" :twisted:

68681942.jpg

Vergeet niet bij de eerste keer de staalspons goed warm te maken zodat alle troep verbrand.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is het doseren echt zo moeilijk ja? Ik had bedacht om gewoon de hoeveelheid van een luciferkopje te nemen, maar dat komt echt zo nauw dat er een weegschaal voor nodig is?

Thanks voor je duidelijke afbeelding, maar waar komt de DMT, in/achter het staalsponsje neem ik aan? Ik was de "peer" methode tegengekomen, zoals op het plaatje hieronder. Zo heb je ook geen vlam op de DMT en kun je de damp (gemixt met koele lucht uit een 2e gaatje) makkelijk inhaleren. Is dat wat?

361024.jpg

Is het trouwens net als met b.v. Salvia, 1-2 hits en je bent weg, of moet je langer "hijsen"?

Never mind, dat staat al beschreven in het tripreport in je post.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is beter dat je DMT doseert aangezien het zo'n heftige trip kan geven. Ander zit je maar een beetje te gokken of je wel of niet door de portal wilt (of zelfs verder!). :D

Bij DMT is het ook zo hoe 'zuiver' of puur de stof is geëxtraheerd de andere variant is 5-MeO-DMT deze is meer te vinden in bijvoorbeeld gras soorten terwijl de N,N-Dimethyltryptamine bijvoorbeeld meer te vinden is in de Mimosa Hostilis. Zoals ik al zei meten = weten. Hoe ver wil jij gaan? :!:

Hier is een link met alle info over "the machine": http://wiki.dmt-nexus.me/The_Machine

Het is DE beste methode (sommigen zeggen ook de veiligste) om DMT te inhaleren. Ik denk dat het idd ook kan met een gloeilamp :lol: (miss beetje lastig??)

EDIT: Eigenlijk niet zo slim (tenzij je een sitter hebt) je kan je gloeilamp breken!

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik gebruik regelmatig wel eens dmt ma dosere doe ik niet echt... doe gwn elke keer een mespuntje bij op men pijp.. doe meestal 2 trekken na elkaar en als ik nog in staat ben een 3de..

ben anders ook wel nieuwschierig naar het spuiten van dmt als ik ergens vind die zuiver genoeg is... weet iemand mischien wat daar de dosering zou zijn? of enige ervaring mee heeft?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan iedereen deze handleiding aanbevelen:

PDF

In de pdf staat echt alles over DMT. Als je met naalden gaat werken moet je altijd een bufferoplossing gebruiken.

Het staat in de handleiding onder: Suggestion 3: Using Salts

Persoonlijk zou ik het zelf nooit doen i.v.m. hygiëne. En denk bij jezelf, wordt de trip er überhaupt beter van?

Link naar bericht
Deel via andere websites

nou de hygiene daarin ligt bij jezelf hé en of de trip er beter van word weet ik niet maar het zou wel kunne denk ik zo nu enkel nog dmt kunne vinde die zuiver genoeg is daarvoor en eerst late analysere door een labo

je bent alvast bedankt want dat pdf bestand is echt wel nuttige info

http://www.adenium.com.br/mimosa_products.asp hier vind je mimosa hostillis aan redelijke prijzen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik rook het ook via 'the machine'

Het kan ook met een bong zonder water. Dan moet je 5 van die koperen gaasjes nemen en die tot een balletje drukken met een tang en daar je dmt op smelten.

Ik ben momenteel bezig met herkristallisatie van DMT in n-Heptaan. Kijken of ik glas kristallen kan krijgen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ether is wel een hele makkelijke stof om te gebruiken omdat het al bij 34,6 °C kookt. Het voordeel van ether is dat het een sterk 'trekkende' stof is en dus makkelijk (veel) stoffen uit de mimosa hostilis trekt (maximale opbrengst), mits de bark is omgezet tot stof (koffiemolen is ideaal) :D

Verder is het qua zuiverheid 99% schoon. Er kan idd een beetje vocht in zitten, maar dit is minder erg dan aromatische verbindingen zoals in heptaan en andere bijproducten/additieven.

Het is dus heel schoon.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden