Eerste keer Atlantis


Recommended Posts

Hallo iedereen, ik ben nieuw op dit forum en was me helemaal voor aan het bereiden op een truffel trip!

 

Samen met een vriendin zijn we laag begonnen, we namen samen de helft van 15 gram Atlantis.

 

De smaak viel opzich wel mee, niet heel erg walgelijk, maar ook niet lekker.

Om half 7 namen we ze in.

Ik had vanaf 12 uur niks meer gegeten, dus ik voelde het snel opkomen.

 

Rond 7 uur kwamen de eerste verschijnselen, de lachkicks kwamen.

Ik lachte om de meest normale dingen, een vriend (tripsitter) maakte een foto van mij, en hier ging ik helemaal stuk om.

Ongeveer een half uur in mn broek gepist van het lachen, tranen over mn wangen..

Rond kwart over 7 begon ik een kleine waas te zien, het werd allemaal wat waziger.

 

Rond kwart voor 8 zag ik ECHT kleuren, en de klok aan de muur ging op en neer.

Ik heb de hele avond die klok in de gaten gehouden, zo interessant was die.

Op een gegeven moment hebben we zoveel gepraat en de diepste geheimen uitgewisseld, we voelden ons heel comfortabel.

We hadden zo'n chill gevoel, en we konden elkaar helemaal ontdekken, we stonden overal open voor.

 

Rond 10 uur begon het een beetje minder te worden, en we besloten nog een halfje te nemen.

Ik voelde hier vrij weinig van. maar mijn vriendin voelde super veel.

 

Ik raad iedereen aan om dit te doen!

 

Ik had zelf wel een idee dat ik meer wilde, meer wilde zien.

 

Dus vandaag ga ik beginnen met een heel pakje Hollandia.

Trip report komt er morgen op!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom! Klinkt als een hele mooie eerste keer, zeker met maar een half pakje Atlantis. Het is wel een hele stap, van een halve Atlantis naar een heel pakje Hollandia, maar ik neem aan dat je ook dan weer een tripsitter bij je in de buurt hebt? 

 

Wanneer was je laatste trip trouwens? Normaal gesproken is het het beste om ongeveer een week tussen 2 trips te houden, aangezien anders de effecten wat minder kunnen worden.. Al vermoed ik dat, ook al zit er minder dan een week tussen, je met de Hollandia alsnog een flink feest in je hoofd gaat krijgen ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag Hollandia gedaan, niet zo'n succes..

 

2,5 uur van te voren niks gegeten, en had ze redelijk snel achter de kiezen.

Wel flink weggespoeld met wat fris, goed fijngekauwd.

 

De zure smaak bleef maar hangen..

 

Ik werd misselijk en de misselijkheid bleef, na een kwartier besloot ik op te staan en frisse lucht te nemen.

Na wat rond gelopen te hebben voelde ik alles naar boven komen, en alles eruit moeten gooien.

Daarna voelde ik me helemaal super, dus het lag echt aan de truffels, of ik kon teveel smaak niet hebben..

Hele avond gebaald terwijl ik toekeek hoe mijn vrienden tripte.

 

Wij hebben idd altijd een tripsitter in de buurt, een vriend van me dacht steeds dat hij een overleden oom van mij zag, want zijn foto stond naast hem en "keek hem de hele tijd aan"..

 

Volgende keer ga ik het echt blenden of fijn stampen, door het drinken roeren, en dan wegdrinken.

Met thee doe ik het liever niet , aangezien ik zo lang mogelijk ervan wil genieten.

 

Nog enige andere tips om de truffels weg te krijgen zonder risico van braken?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het heeft sowieso weinig zin om 2 dagen na elkaar te truffelen.  Je moet dan al een dubbele dosis (+ nog extra) nemen om hetzelfde effect te krijgen.  Je lichaam bouwt onmiddellijk een tolerantie op tegen de psylocybine en het duurt zeker 2 weken eer die helemaal weg is.

 

http://drugsforum.info/download/file.php?id=779&t=1&sid=9dad897a294655d5bbb15d0bf7690459

 

Tegen het misselijk worden kan je zorgen dat je er thee van trekt in plaats van ze te kauwen en op te eten.

Zet wat water op tot het kookt en neem het van het vuur af.  Als het terug een stuk onder het kookpunt is doe je de fijngesneden truffels erbij (of eerst in een vijzel).  Laat ze 20-30 minuten in het water, net onder het kookpunt.  Dus je pannetje op het allerkleinste vuurt dat je hebt.  Ze mogen absoluut niet koken.

Nadien giet je alles door een koffiefilter (en knijp je die eventueel nog even uit erna).  

 

Zelf doe ik er dan nog 2 zakjes thee bij, of cup-a-soup.  Dan proef je er helemaal niks van.

 

Ik snij ze ongeveer zo fijn:  http://i.imgur.com/Z1X2q4V.jpg (dit is 30 gr Atlantis)

Als het wat getrokken heeft ziet het er dan zo uit: http://i.imgur.com/Zr0P0pM.jpg

 

Als het zo die lichtblauwe schijn heeft weet je dat je goed zit :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag Hollandia gedaan, niet zo'n succes..

 

2,5 uur van te voren niks gegeten, en had ze redelijk snel achter de kiezen.

Wel flink weggespoeld met wat fris, goed fijngekauwd.

 

De zure smaak bleef maar hangen..

 

Ik werd misselijk en de misselijkheid bleef, na een kwartier besloot ik op te staan en frisse lucht te nemen.

Na wat rond gelopen te hebben voelde ik alles naar boven komen, en alles eruit moeten gooien.

Daarna voelde ik me helemaal super, dus het lag echt aan de truffels, of ik kon teveel smaak niet hebben..

Hele avond gebaald terwijl ik toekeek hoe mijn vrienden tripte.

 

Wij hebben idd altijd een tripsitter in de buurt, een vriend van me dacht steeds dat hij een overleden oom van mij zag, want zijn foto stond naast hem en "keek hem de hele tijd aan"..

 

Volgende keer ga ik het echt blenden of fijn stampen, door het drinken roeren, en dan wegdrinken.

Met thee doe ik het liever niet , aangezien ik zo lang mogelijk ervan wil genieten.

 

Nog enige andere tips om de truffels weg te krijgen zonder risico van braken?

 

Vervelend voor je dat de tweede trip niet zo'n succes was. Zoals Kiekeboe al zei moet je niet te snel achterelkaar trippen.

 

Ik heb zelf ook last van misselijkheid bij truffels, het enige wat bij mij echt goed werkt is de truffels drogen, dan is die vieze smaak weg. Er staan op dit forum een paar topics met tips over truffels drogen, ben even te lui om die op te zoeken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden