Wat is jouw favoriete muziek om te luisteren tijdens je trip


Recommended Posts

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Oeii.. echt een lastige vraag. Bij mij verschild het echt per trip! De ene keer vind ik Typhoon met tussen licht en lucht heel vet, andere keer weer krachtige soundtracks van Hans Zimmer of John Williams en de andere keer kan Iron maiden mij weer blij maken. Trance is ook altijd fijn! Heerlijk weg spacen op uplifting trance!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Persoonlijk vind ik GOA helemaal niks. Heb t een x opgezet tijdens een LSD trip en toen werd ik er zelfs bang van ;)

Keuze van muziek is bijna bij elke drugs anders. Speed, 4fmp en xtc: hardcore. Paddo´s & LSD: Techno, dnb, dubstep :mrgreen:

Ik heb een afspeellijst die ik altijd aan heb staan tijdens het trippen op paddo´s.

De beste 3 nr´s heb ik eruit gehaald:

Audio - Nightbreed

http://www.youtube.com/watch?v=06OHWBGIkbo

SKRILLEX - SCARY MONSTERS AND NICE SPRITES (NOISIA REMIX)

Benga - Smack Your Bitch Up (vanaf 1min23s)

http://www.youtube.com/watch?v=TJxl-7GMiZs

Link naar bericht
Deel via andere websites

luister niet echt bijzonder veel goa/psytrance, maar tijdens het trippen staat het eigenlijk altijd aan :D (vooral infected mushroom en hallucinogen of sphongle)

Ik raad trouwens wel iedereen aan om clark (rainbow voodoo) te luistere, van label warp. bijzonder vage muziek dat met zulke bizarre wendingen dat je het allemaal niet goed meer snapt :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
luister niet echt bijzonder veel goa/psytrance, maar tijdens het trippen staat het eigenlijk altijd aan :D (vooral infected mushroom en hallucinogen of sphongle)

Ik raad trouwens wel iedereen aan om clark (rainbow voodoo) te luistere, van label warp. bijzonder vage muziek dat met zulke bizarre wendingen dat je het allemaal niet goed meer snapt :P

Ik moet ook zeggen dat ik infected mushrooms ook goeie muziek vindt. Hoe kan ik die nou weer vergeten:P

Deze hieronder vind ik het tofste nr, vooral vanaf 01:00:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Muziek blijft toch wel 1 van de belangrijkere aspecten van de trip, vind ik. Waar ik normaal gesproken voornamelijk naar de wat zwaardere vormen van Metal luister (Doom, Psychedelic, bepaalde vormen van Black), heb ik tijdens een trip vaak meer zin in de wat rustigere muziek. Rustige Goa (Denk daarbij aan H.U.V.A. Network) is perfect, lounge muziek (Air; Franse band, die eigenlijk altijd wel fijn is), maar ook wat progressieve rock/metal (denk daarbij aan Tool en Porcupine Tree) zijn erg fijn om aan te zetten. Verder doen de standaard stonerrock bandjes (Kyuss, Queens of the Stone Age, Eagles of Death Metal) het ook altijd wel goed.

Wat ook een aanrader is als je wat meer into rock bent, is de stijl ''post-rock''. Over het algemeen gebruiken zij 3 gitaristen, een bassist en een drummer (geen zanger dus). Hierdoor zijn de gitaar partijen wat interessanter, omdat ze meer riffs moeten gebruiken om het nummer interessant te houden. Ik ben zelf erg groot fan van If These Trees Could Talk en God is an Astronaut.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga op trance echt superlekker! Ik weet niet meer wat ik toen aangezet had. Gewoon op youtube trance mix ingetypt en ik stond een kwartier lang te dansen in m'n kamer. (op 't eind toen ik opeens een kick kreeg) Toen voelde ik me echt een hippie. Dingen zoals the doors and the velvet underground doen me eerlijk gezegd niks.. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zoals ik in een andere thread al postte, is Sphongle hier wel een zware favoriet tijdens het trippen:

http://www.youtube.com/watch?v=eeGsOrzbHAg

Holy sh** dat filmpje! En überhaupt, thanks voor de aanrader, had nog nooit van die groep gehoord maar het klinkt echt chillend :) Verder vooral gitaarmuziek hier, maar soms waag ik me aan wat psytrance (Infected Mushroom!!) of (liquid) DnB. Maar nog steeds vooral gitaarmuziek - kent iemand Pink Floyd ;) ?

Voyage 43 van Porcupine Tree is een muzikale LSD-trip documentaire.. interessant idee, iemand hier die die ook luistert?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden